fredag 20 februari 2009

Bildextra!

När jag var på föräldragruppen på BVC sist så pratade vi om vad vi hade för hobby och om vi hann med den nu. Jag berättade att jag tycker om att fotografera . Kommentaren jag fick då från bvc-sköterskan var att då passar du väl på att fotografera annat än barnen. Jag blev näst intill stött med tanke på att jag med stor glädje fotat andras barn i 20 år och nu äntligen får glädjas åt att få föreviga mina egna små prinsessor. Kan det finnas något bättre motiv än dessa älskade tjejer, nej inte för mig även om jag gärna fotar andras barn också.

Idag tog jag och använde Lydia som min lilla modell och här nedan kan ni se några av resultaten.

































































Esther är inne i en period när hon gillar att ta av och på skor, mössor, vantar och andra kläder. Mest roligt är det om hon får låna mamma eller pappas kläder. Här har hon lyckats få tag på pappas mössa och mammas solglasögon.

1 kommentar:

Mia sa...

Hej Ullis!
Det löste sig med bil som tur var, och jag hann städa i barnrummet :)Vi ska beställa tid på Crocus i Linköping för vi har också hört att de inte gör några undantag på sjukhuset i Nkping om könsbestämning. Och vi vill ju gärna veta vad det blir för det underlättar ju i handlandet :) Jag hörde att du hade bebiskläder som ni ska göra er av med till sommaren, vi tar mer än gärna emot eller köper av er! allt som kan behövas. Än så länge har vi bara hittat en spjälsäng begagnat och vi har kanske bilstol på G från en kompis till mig i S-vall. vi hoppas ju lite extra på en flicka så tjejkläder blir ju utmärkt isf. :) Hoppas allt är bra med er! Lydia är så söt och go! Mvh Maria