torsdag 16 juli 2009

Lydia, om 2 dagar är du 7 månader

Nu är det bara drygt 5 månader kvar till julafton, så nu vet ni det. Lydia kom ju nämligen dagen innan julafton så därför håller vi seda på det. Just ni sitter jag med familjen i bilen på väg till OAS-konferensen. Tänk vad modärn jag känner mig när jag sitter och bloggar i bilen. Tycker fortfarande att det är märkligt att det fungerar. På förmiddagan var jag iväg själv till ett köpcenter och fortsatte kika på kameror. Oj vad det är svårt att bestämma sig när det gäller så mycket pengar som det faktiskt kostar att köpa en hyfsad kamera.

För någon dag sedan fick min lilla prinsessa vara min fotomodell. Tänkte dela med mig av några bilder jag blev ganska nöjd med. Tänk om de dessutom varit tagna med en sådan kamera som jag planerar att köpa, då hade det varit toppenbilder.









Önskar er en trevlig dag/kväll.
Ulrika

Inga kommentarer: