tisdag 14 februari 2012

Grattis på Alla Hjärtans Dag älskade make och pappa !

Sören min älskad make och vän. Idag på Alla Hjärtans Dag vill jag här på bloggen dela med mig av hur mycket Du betyder för mig. Du är min bästa vän och den bästa pappan våra barn kan ha. Jag är så  tacksam och glad att just du är min man och att du var villig att flytta med mig och tjejerna hit till Västkusten bara för att jag fick ett bra jobb. Nu ser jag väldigt mycket fram emot att få flytta in på Aspvägen tillsammans med Dig. Då kan vi börja leva ett normalt liv och inte behöva  leta efter allt i kartonger längre. Önskar och ber att du snart skall få ett bra jobb som du tycker känns roligt, spännande och utmanande.

Puss och Kram från din Ulrika


Esther hade kämpat på och fixat ett helt eget Alla Hjärtans dagskort sin sin fin pappa.
I natt blev hon också sjuk och hade över 40 graders feber så idag ligger hon och jag hemma i sängen och tar det lungt. Lydia mår bra så hon är på förskolan sina 5 timmar och pappa Sören är i huset och hjälper till där undertiden. I morse när jag satt bredvid Esther så sa hon : - Mamma viken tur att inte alla i familjen är sjuka samtidigt. Då hade ingen kunnat sköta om dig och mig.  Och visst är det så sant. Det är så härligt när man får ta del av hennes funderingar och reflektioner.

Ulrika

Inga kommentarer: