lördag 9 maj 2009

Senaste bloggen ligger innan den sista!

I veckan skrev jag en ny blogg som jag lade upp idag. Det visade sig dock att den ej hamnade först utan näst först så de som vill läsa den får scrolla tillbaka ett inlägg. Där kan ni lsa om utflykten till Kungsträdgården.

Idag har vi haft städdag i samfälligheten så Sören har varit ute med andra pappor och vänt på sanden i den stora sandlådan mm. Under tiden fick jag springa omkring med barnvagnen eftersom Esther precis lärt sig cykla riktigt snabbt på sin tvåhjuling med stödhjul, värsta mottionspasset men det passar ju bra för mig som försöker köra VV.

På kvällen promenerade vi hela familjen till centrum för att handla på ICA och Esther cyklade de 1,6 kilometerna utan problem. På hemvägen så övertog dock tröttheten eftersom hon ej sovit middag idag så de sista 500 meterna fick hon sitta i Lydias barnvagn och pappa fick rumma cykeln hem. Nu sover de gott båda barnen och jag sitter och laddar ner bilder för beställning på postfoto.

Ulrika

Inga kommentarer: