onsdag 13 oktober 2010

Vi har en apa i badet!

Ja så här såg han ut igår kväll, min älskade make.
När letade efter en sak igår, hittade jag en annan sak som Esther fått i present tidigare men som vi glömt bort att vi hade. Båda tjejerna nappade direkt när jag berättade att de skulle få bada och måla med badkritor på sina kroppar och på badkaret. Pappa tyckte också att det lät spännande och hoppade i med tjejerna som genast började måla sin pappa med stor entusiasm. Se bilen på Lydia och pappa nedan.

MIN ÄLSKADE SÖREN, målad till en apa, enligt Esther.

Att Lydia tyckte detta var jätteskoj går inte att ta miste på.
När jag skulle komma och hjälpa till att ta upp tjejerna fick jag höra att Sören var borta och att de badade med en apa. Esthers fantasi är enorm och hon kan ha långa utläggningar om olika saker men i detta all så gällde det apan som hoppat i deras badkar. Hon skrattar så hon håller på att storkna av det hon själv berättar. Undrar just vad som dyker upp i badkaret nästa gång jag skall bada?

Ulrika

Inga kommentarer: