onsdag 10 september 2008

Idag var Esther ledig från dagis så vi passade på att gå till öppna förskolan istället. När vi åkte hem slocknade Esther i bilen så det vara bara för mig att bära in henne så sov hon vidare i sin säng och jag hann lägga mig och slumra till jag också. När jag hade väckt henne åt vi mellanmål och sedan klädde vi på oss regnställ och gick ut. Att det regnar och Esther bli påpackad en massa regnkläder och stövlar besvärar henne
inte ett dugg. Vi var ute i 1,5 timmar innan vi gick in och gjorde middag. När vi ätit klart såg vi pappa komma cyklande utanför fönstret och då blev Esther jättelycklig. Nu på kvällskvisten har vi försökt fixa iordning en säng som Esther ska få börja sova i när hon fyller 2 år. Vi har delat på en våningssäng som vi hade sedan innan men måste fixa någon extra planka för att få till ett skydd så hon inte ramlar ur. Henns pappa gillar inte alltid mina nya ideer till 100 % men han är tapper och försöker hjälpa mig så gott det går. Eftersom jag inte fått till några bilder på länge på
familelivsidan så kommer här några nytagna. Som ni ser så gillar Esther musik.








Inga kommentarer: