söndag 2 november 2014

En blogg med hela familjen Sandell!

Igår lördag hade jag en riktig "Fotodag". 4 små minivänner tillsammans med sina föräldrar kom med 45 minuters mellanrum och tog bilder på både på barnen enskilt och tillsammans med sina föräldrar. Målsättningen var även att ta en bild på dessa 4 små underbara barn tillsammans. En ganska stor utmaning med tanke på att åldern varierar från 8 månader till 1,5 år. Det gick inte till 100% men när föräldrarna fick vara med så lyckades jag faktiskt ta en bild på alla 4 tillsammans med sina föräldrar och ALLA tittar in i kameran. Tyvärr fattades en pappa som var med jobbet i Frankrike men 11 personer på samma bild så är jag ganska nöjd. Den bilden kommer i en senare blogg.

Först ut är lilla Love som finns på bilderna här nedan. Love är 8 månader och det är verkligen en perfekt ålder för fotografering. De kan sitta men inte gå. Så här blev några av bilderna på Love och hennes mamma och pappa. Eftersom jag själv gillar svartvitt så är nästan alla i denna bloggen det. Alla finns dock också i färg.


Love tillsammans med sin pappa!




Love tillsammans med sin mamma!









Mitt bland alla svartvita bilder så kommer här dagens bloggs enda i färg.

  
Tack Jacob och Lovisa för att jag fick föreviga er tillsammans med er lilla förstfödda dotter.
All välsignelse önskar jag er genom livet.
Foto: Ulrika Algesund