söndag 23 november 2014

Vendels blogg!

För några veckor sedan fick jag ett mail på Facebook från en av Lydias fröknar från förskoletiden.
Hon hade sett några av barnbilderna jag tagit och frågade om jag ville fotografera hennes systers son. Eftersom jag vet att hon själv i somras fick en egen son så erbjöd jag att både ta bilder på systersonen och hennes egen lilla son. De var här för två veckor sedan och nu har jag fixat klart bilderna på Vendel. ( Carin, Adrians bilder är också straxt klara) . Här är några av de som jag gillar mest.







Det är inte alltid så roligt att vara på familjefotografering och fotografen ber föräldrarna att pussa sin son samtidigt.



Vendels mamma Lisa tillsammans med sin syster Carin, mamma till Adrian som troligtvis kommer i nästa blogg.


Ett försök till att fixa ett julkort till familjen!


FOTO: ULRIKA ALGESUND