fredag 14 november 2014

Killtrion Binette!


Nu laddar jag in för några barnfotograferingar imorgon. I eftermiddags byggde jag upp min lilla studio i vardagsrummet och under eftermiddagen fick vi besök av vänner från Nykvarn så det passade perfekt att knäppa av lite bilder på deras fina killtrio. JÄTTEROLIGT att ni kom familjen Binette. Vi saknar er verkligen och tänker med stor glädje på både bus och lek i sandlådan i Sandtorp, alla gemensamma besök på Öppna förskolan på Herregården, mammaträffar och vår fina resa till Thailand som vi gjorde för precis två år sedan. Välkommen åter.

Så här blev några av bilderna som jag själv gillar.











Nu skall Lydia och jag bygga ihop en "vinterstudio" inför morgondagens fotograferingar, medan pappa Sören är på Kefas som är församlingens ungdomsgrupp där han skall undervisa ikväll. Ser fram emot att få höra vad han delade om temat "Guds Kärlek"

Ulrika