tisdag 18 november 2014

Ilons blogg. Varning för mycket pappa/son-kärlek!

Denna lilla underbara kille har jag fått fotografera två gånger i höst. Vid första tillfället så var han på väg att bli sjuk så det gick inget vidare men så kom de tillbaka i lördags och jag fick ta bl.a dessa bilder. Jag hade köpt en liten ljusslinga för några veckor sedan som jag hade tänkt ha på bordet när jag vill göra det lite extra mysigt. Vad jag inte visste då var att det var världens bästa grej för att få barn stilla och fokuserade på fotografering. Denna första bilden är en av mina favoriter. Jag tycker att han ser så otroligt sprallig ut där. Sedan längre ner i bloggen kommer MÅNGA Pappa/Son bilder och det finns ingen baktanke på att de är fler sådana är Mamma/son bilder. Det bara råkade blir så många bra bilder med pappa och här får ni se några av mina favoriter.




Här tillsammans med mamma Anna den dagen då Ilon började blir sjuk. Ni kan se hur mycket gladare hans ögon är på nästa bild!



Pappa Jakob och Ilon!
 









Tack hela familjen Waller för att jag fick äran att föreviga er på bild.!

FOTO: ULRIKA ALGESUND