lördag 24 maj 2014

Med lite muta kan man få fina bilder även på grannbarnen!

Det känns väldigt bra att barnen har så fina vänner som dessutom bor en gata ifrån oss. Efter att ha lekt med lego inne frågade E och A om de fick spela en stund. Min kompromiss var att om de städade ALLT lego de plockat fram och ställde upp på en  bild så skulle det vara ok om de satt ute. Kan säga att städningen gick JÄTTEFORT och att de genast poserade vid den önskade syrenbusken. Dock fick jag inte chansen att knäppa av så många bilder men jag tyckte de blev söta på den bild jag hann ta med dem tillsamman. Att skärpan ligger mer på träden än barnen kan inte hjälpas när de blev så söta.


Sedan blev det plattspel en sund innan det var fikadags.



Först ville småsystrarna inte alls vara med på bild men efter att de lekt med hundarna en stund så kom de och ville att jag skulle hämta kameran.

 

Mycket bus och stoj blev det  och jag njuter av att höra och se dem leka tillsammans.

En lite mer avslappnad bild .

Sommarhälsning från Ulrika