lördag 3 maj 2014

Familjepromenad runt fästningen!


Igår gjorde vi en liten utflykt till fästningen. Det blev en fin familjepromenad runt den. Det är så otroligt fint att promenera där och har man tur så träffar man på massa får. Det gjorde vi dock inte igår men kunde se dem högst upp på kullen.

Mamma med sina tjejer!


Just nu är Esther ganska medgörlig när jag vill fota henne. När det gäller lillasyster så är det tvärt om. Hon vägrar nästan att titta i kameran om jag ropar att jag vill ta en bild. Det gäller att vara med när hon inte ser och oftast blir det bättre spontana bilder då.



Far och dotter!




Det är så otroligt fantastiskt att se alla grönska som spirar i naturen nu.

Utsikten från promenaden runt fästningen.


-Titta mamma, där är alla fåren, ropar Lydia glatt!


Guds skaparkraft är verkligen verksam nu!
 



Esther sjunger för oss med en kotte som mikrofon!
 

Så helt plötsligt när vi satt vid vattenkanten så kommer ett gäng kanadagäss flygande. Mitt mål var att lyckas fånga landningen på vattnet, på bild men det visade bara ändan till då.  Fick nöjda mig med denna.

Önskar er en fin dag!
Urika