söndag 25 maj 2014

Idag är det mammas dag!

Idag blev jag väckt på morgonen med frukost på sängen , inte dåligt!
Lydia blev också sugen på en smörgås så pappa fick snällt gå och bre en till. Sedan blev det lite familjemys i sängen innan familjen lämnade mig att få vila en stund till. Då lyckades jag somna om och drömde och sov ända till 9:30, vilket inte har hänt sedan jag blev mamma.

  Jag och mina älskade tjejer!



 Efter en andra liten frukost gjorde vi i ordning oss och åkte in till Göteborg på en utflykt där vi strosade omkring och åt mat, glass och shoppade lite. Inne på Indiska hittade tjejerna dessa hattar som matchade deras sommarkläder.










Önskar också  min mamma Ingrid, svärmor Inger och norrlandsmormor Lisbeth grattis på Mors Dag.
Ni är alla värdefulla för mig.

Ulrika