söndag 21 oktober 2012

Höstfoto med nya objektivet!

Idag kom det äntligen lite solsken på eftermiddagen. Då passade jag på att ta med Esther ut på en cykeltur och samtidigt tog jag med mig mitt nya objektiv och provade för första gången.
Här nedan kan ni se några av resultaten. Höstlöv i bakgrunden är en av mina favoriter när det gäller fotografier.
 





 
 
 

Tittade igenom mina fotomappar för oktober några år tillbaka. Här var det höst i Nykvarn för tre år sedan.

Utanför Herrgården i Nykvarn, där kyrkans Öppna förskola ligger, låg denna "lövmatta" när vi skulle promenera hem.

 
Lydia 10 månader.


Här nedan, tre prinsessor bland höstlöven. Först prinsessan Lydia och sedan prinsessan Estelle och sist prinsessan Esther.

 foto lånat från hovets hemsida


En lycklig föräldraledig Ulrika på höstpromenad i skogen tillsammans med Esther och Lydia.
Varje dag tänker jag på alla fantastiska dagar tillsammans med tjejerna i Nykvarn. Oj vad bra vi hade det. Jag har det i och för sig väldigt bra idag också men min långa föräldraledighet är verkligen ett stort tacksägelseämne jag bär med i hjärtat.

Önskar er en fin vecka.

Ulrika

Inga kommentarer: