måndag 15 oktober 2012

GRATTIS ESTHER 6 ÅR!

GRATTIS ESTHER PÅ 6-ÅRSDAGEN!
 
Om några timmar är det precis 6 år sedan vi efter mycket blod svett och tårar fick ta emot lilla Esther i våra armar. Med hjälp av min väninna Tina som är barnmorska så kom hon äntligen ut. När jag var 5 år började jag längta eter en egen bebis så jag kan säga att jag vet vad det är att längta efter barn. 30 år senare kom hon , vår lilla Gudagåva.
Nu är det 6 år sedan och mycket har hänt under den tiden. Idag är hon en skoltjej som just tappat en tand.
För 6 år sedan såg hon ut så här.
 


På den tiden jobbade pappa Sören på Ericsson i Kista så det blev långa dagar för honom , men när han kom hem ville han ligga på soffan med Esther på bröstet och bara njuta av hennes närvaro.
Jag kan säga att de fortfarande älskar att ligga tätt tillsammans och bara mysa.


Det är så svårt att komma ihåg hur liten hon var. Här får Esther en ny blöja av en nybliven stolt mormor.

En liten bebisfot i mammas hand!

Idag ser Esher ut så här. Undrar just vad de nästa 6 årenkommer att innebära och vad som kommer att hända? Den som väntar får se.

TACK GUD FÖR VÅR FÖRSTFÖDDA DOTTER ESTHER!


Nu ska jag går och väcka Lydia och sedan ska vi gå och sjunga för Esther.
I eftermiddag kommer mormor och ikväll blir det taccomiddag med prisesstårta till efterrätt enligt Esthers önskemål.