tisdag 31 juli 2012

En mormor och ett barn!

-Mamma, mamma, kom, jag har ritat en mormor och ett barn. Så ropade Lydia i morse och hon vad VÄLDIGT mån om att jag snabbt skulle komma och titta på hennes konstverk.
Min självklara fråga blev då: -Lydia vilken mormor och vilket barn är det du ritat?
-Men det ser du väl, det är ju min mormor och jag, svarar hon då helt självklart.

Hoppas mormor Ingrid känner sig älskad och efterlängtad. Vi längtar redan till du kommer i augusti.


Eftersom jag gillar denna teckning så blir det en förstoring av den också.
Hoppas mormor känner igen sig.



Ulrika

1 kommentar:

kickan sa...

Så charmigt och så fint Lydia ritar.
Jag såg på en gång att det var mormor Ingrid och Lydia. ;-)
Snart har du pärmar fyllda med teckningar som man vill spara och som är värda långt mer än både Leonardo da Vinci och Bengt Lindström.
Kram till er alla!