måndag 24 augusti 2009

Datorstrul

Nu har internet strulat hos oss LÄNGE och jag har försökt och försökt att blogga men misslyckats varje gång. Jag har till och med fått frågan av en väninna om jag slutat blogga och svaret på den frågan är NEJ. Så detta är ett test för att se om det går. Kanske är det mina stora bilder med nya kameran som krånglar till det?
Igår hade vi en underbar eftermiddag på Torekällberget hela familjen. På det lilla bageriet kan man köpa VÄLDIGT GODA bullar( Ja ja har vv-semester fortfarande) och när jag gick in för att ta mer kaffe så frågade damen i kassan om jag ville köpa bullar för halva priset. Tyvärr hade vi bara 25 kr med oss men det blev 5 smarriga bullar som nu ligger i frysen. Man kan välja på olka smaker men min nya favorit är choklad och bananfyllning. Natten mellan fredag och lördag fick jag ont i ena örat så efter att jag kvällsammat Lydia på lördagskvällen åkte jag in till akuten eftersom det gjorde så fruktansvärt ont. Fick pencilin och värktabletter.
Nu är det dock en aning bättre. Skall nu gå och hämta Esther på dagis sedan skall vi ta bussen till centrum och gå på biblioteket tillsammans med mormor som kom i förmiddags. Ikväll skall pappa Sören förhoppningsvis göra klart staketet på baksidan. Hoppas snart att jag skall kunna få in lite nya bilder i bloggen för jag har INTE slutat att fotografera med min kamera.

Ulrika

Inga kommentarer: