söndag 20 april 2014

Fantastiskt att få träffa den lilla babyn, endast 9 dagar gammal!

Igår fick jag glädjen att träffa en ny liten världsmedborgare för första gången. Hon är verkligen en liten tjej som endast vägde dryga 2790 gram ( om jag minns rätt) när hon kom till världen för 9 dagar sedan. Jag hade frågat den lyckliga mamman redan innan hon var född om jag fick komma och fotografera henne tidigt och igår gjorde jag det. Jag tror att mamman, min fina väninna var lite skeptisk först beroende på att hon var undrande till hur samarbetsvillig babyn skulle vara men det gick bättre än jag hade hoppats på. Hon bara låg där och såg söt ut och fann sig i att bli placerad både i en korv, i en balja och liggandes på mage. Under tiden strömmade varm luft ur en liten fläkt precis bredvid så hon tyckte nog att det var riktigt varmt och gott. Här kommer några bilder som mamman godkänt att jag fick ha härpå bloggen.



















Tack min fina vän för att jag fick låna din fantastiska dotter till mitt lilla fotoprojekt.
Hoppas vi ses snart igen
Kram Ulrika