lördag 11 augusti 2012

Vilken kille, kolla in hans hopp!

Idag har vi haft en jättefin dag med sol, värme och trevliga vänner. I fredags var tjejerna och jag i Stenungsund och fixade pass till Esther eftersom hennes snart går ut. Där passade vi på att fynda lite, bla solskyddskläder till Lydia. Hon kunde inte förstå att jag genast lade ner kläderna i "thailandslådan". Hon ville absolut ha dem på sig. På eftermiddagen ville hon till och med bada med dem i badkaret, vilket hon också gjorde.



Här en bild från badet i morse.

På förmiddagen fick vi trevligt besök från Nykvarnsbor som var på väg hem från legoland. Viktor och Esther byggde lego, hoppade på studsmattan mm. Viktor var en höjdarkille på att hoppa och göra volter. Så avancerat hoppande brukar vi inte ha hos oss annars. Vilken kille.



HEJA VIKTOR!



Jag hoppas att inte tjejerna försöker sig på dessa konster innan de gått på gymnastik. På tal om det vill jag glatt berätta att Esther ÄNTLIGEN fått plats på simskolan i höst. Hon ser verkligen fram emot det.

Dagen tillsammans med Binett har ägnats åt att planera vår thailandsresa. Oj vad mycket beslut som skall göras om vart man vill åka och om man vill hyra hus/lägenhet eller bo på hotell. Allt har sina för och nackdelar. Nu är dock klockan mycket så jag skall inta sängläge.

Allt gott

Ulrika