måndag 6 augusti 2012

Hon var ju nyss min lilla bebis!

Det var ju nyss som jag började må illa och jag med stor glädje insåg att vi väntade vår lilla älskade dotter. Vipps så gick tiden och idag var det dags att lämna henne på skolan. Hur kunde tiden gå så fort?
Jag är så otroligt tacksam att jag har fått förmånen att vara hemma med henne och lillasyster så länge.


En trött med väldigt lycklig nybliven far på Södertälje bb 16:e oktober 2006

Älskade lilla gullunge, hur kunde tiden gå så fort?

 Idag, 5,5 år senare ser hon ut så här min lilla gullunge! Hon är en mycket nyfiken och livsreflekterande tjej som kommer att stormtrivas i skolan.



Idag när jag för första gången skulle lämna tjejerna på två ställen så var Esther mycket mån om att vi först skulle till skolan och lämna henne, men också mån om att Lydia skulle gå med in och få se hur Esthers nya skola ser ut och vilka leksaker som finns där.


Lycka till Esther med alla dina år i skolans värld.
Det kommer säkert att bli tufft ibland men glöm aldrig att du har en mamma och en pappa och en lillasyster som älskar dig och som tror på dig.
Kram mamma Ulrika