måndag 1 juli 2013

Eftermiddag i Hällevikstrand.

Idag tog jag halva dagen komp och gjorde en utflykt tillsammans med familjen till en vän som har sommarstuga på Orust. Det blev en trevlig eftermiddag även om det tyvärr inte var badväder. Vi tog ändå en promenad ner till samhället i Hällevikstrand där jag tog dessa bilder.
 

Här höll pappa i kameran efter att jag hade lyckats trycka på några knappar av misstag så inställningarna i kameramenyn försvann.  Då passade han även på att ta en promenad bild.
Det var många små underbart fina och gulliga hus, fina blommor och en otrolig västkustutsikt.



Anna tillsammans med Esther som genast blev goda vänner.

Helt plötsligt kom en man fram och ville ta en familjebild på oss så det tackade jag ja till.


På hemvägen kunde jag inte låta bil att ta några blombilder. Pioner är en av mina sommarblommor så de fick vara med på flera bilder.








I morgon väntar sommarkyrkans Öppna förskola i Kungälv mellan 9:30-12:00
Är du hemma och väntar på att din respektive skall få semester så är du varmt välkommen tillsammans med dina barn och leka,sjunga och fika med mig.

Ulrika