fredag 11 juni 2010

5 år av lycklig kärlek!

Denna regniga fredag den 11:e är det precis 5 år sedan jag blev fru Algesund och fru till min underbara Sören. Mycket har hänt sedan dess och tiden går jättefort. Vi är så glada och tacksamma att vi fått uppleva denna familjelycka med två underbara döttrar och ett gult radhus i Sandtorp. Vi fortsätter att be Gud leda oss vidare i livet och väntar med spänning på vad Han har tänkt om vår framtid.


Så här fina såg vi ut den 11:e juni 2005.


Ulrika som brud.



Så här ser vi ut idag, 5 år äldre , mycket tröttare och mycket lyckligare.


Så här kan livet förändras om man får gåvan att uppleva kärlekens under.


Förra året den 11:e skrev jag en LÅNG blogg med bilder och berättade hur vi träffades och vad vi fått vara med om . Om någon av mina nya läsare är nyfikna kan ni gå in på denna länk och läsa.

http://algesund.blogspot.com/2009/06/fyra-ar-som-fru-algesund.html

Allt gott önskar jag er på vår bröllopsdag.

2 kommentarer:

kickan sa...

Grattis till de 5 åren!
Ja, tänk vad tiden går fort!
Minns du den lilla härliga möhippa vi hade?
Önskar Er fortsatt lycka och välsignelse på vägen tillsammans!
Kram!

Mia sa...

Tack! :) Det var en inflyttningspresent till Anneli. Hon hade önskat en förstoring men det var så svårt att välja bild så det blev collage :)