lördag 12 oktober 2013

Höstfotografering med familjen Persson.

I ett underbart höstväder fick jag förmånen att fotografera familjen Persson ute vid den gamla kyrkoruinen. Jag hade trott att det skulle vara jackor och mössor på  men det var ju så varmt och skönt att det räckte med vanliga kläder vilket jag tyckte blev väldigt fint.
 
 
Karolina Ellen, Amanda och Olof!
 
 
Lilla Amanda i min gamla koffert som verkligen kommit till användning den senaste tiden. Perfekt att sätta små söta barn i.
 
 
Ett litet experiment med färgerna på bilden.
 

Fina mamma Karolina med sitt underbara hår som ja är grymt avundsjuk på.

 
 
Mor och dotter! 


Team Persson, Karolina & Olof!


Liten flicka framför stort träd!
 


 
 Amanda 1 år och 10 månader!
 

Wow, vilka krussidull-lockar!
 






Här kan vi prata om att kyssas med känsla!


Far & dotter!
 


Lillasyster Ellen 10 månader
!


Finaste systrarna!
 




 Tack att ni ställer upp på mina tokiga idéer, men visst blev ni ganska fina, mina vänner!
 
Kram Ulrika