lördag 12 januari 2013

Varför vill inte alla män åka till IKEA?

Just nu har jag problem att få upp en bild här på bloggen. Någon mer som bloggar på blogspot.com som har samma problem? När jag trycker på den lilla bilden för bilder så finns inte alternativet att hämta bilder från datorn att välja på. VARFÖR?

Under jullovet började jag min plan att göra om i tjejernas rum. Ja man får inte ha saker på samma ställe för länge när man kan möblera om eller planera in en ny hylla.
I Lydias rum skall det blir ett pysselbord och då inser jag att vi behöver åka till IKEA. Min önskan är att Sören skulle tycka det är trevligt att planera detta tillsammans med mig men jag vet ju att han har andra gåvor och intressen och oftast stöttar han mig i mina förlag och kan till och med gå med på att sätta upp en av mina nya hyllideér. Ja Sören tycker jag fått "dille" på hyllor men om jag upptäckte ett behov av en ny hylla så är det svårt att lägga ifrån sig den idéen. För att komma på en bra fråga till Sören som gör att han känner glädje att få åka till IKEA tillsammans med mig bad jag mina Facebookvänner om hjälp. Jag fick ganska många svar och här nedan kan ni se vilka.





Hur ställer man frågan om att åka till IKEA, till sin man så att svaret nån gång blir positivt? Tips mottages tacksamt
 
.
Gilla ·
 
 
Ja många tips och råd fick jag så vi får väl se hur det går. Men med en veckas mental förberedelse så brukar Sören, min gentleman snällt följa med. Nu kan vi ju lämna in tjejerna på lekstället så kan vi får en timme tillsammans bara vi. Vad sägs om en kram och en kyss i hissen på IKEA, mer romantiskt än så lär det inte bli så det tar vi gärna tillvara på.
 
Nu pågår nattning av våra små prinsessor så jag skall gå och mysa med dem en stund innan de slår ihop sina små ögon.
 
Allt gott
 
Ulrika

Inga kommentarer: