torsdag 6 december 2012

Min gentleman!

Detta med män är inte alltid så lätt, men jag är så glad att Gud gett mig en riktig gentleman.
Nu när det är så kallt går han ut varje kväll och backar in min bil i garaget så att jag skall slippa skrapa rutorna och för att det skall bli lättare med barnen. Eftersom vår bil är både lång och bred är det INTE lätt att få in den i garaget och jag kan absolut inte backa in den. Det är endast några centimeter kvar mellan dörrkarmen och backspeglarna men Sören fixar det. TACK älskade Sören för din omsorg och  kärlek.
 
I Thailand tog jag lite bilder på Sören när han på olika sätt hoppade i poolen. Här kommer några. Kan tala om att det var underhållning på hög nivå när han genomförde sina olika "stilar".
 
 

 I Thailand blev min man ett år äldre och ett är visare. Det är fantastiskt att ha en man som man kan fråga om så många saker. Som tur är kan jag några saker som han inte är bäst på så att även jag kan få bidra  med något i äktenskapet.


Denna variant sved på ryggen jag jag berätta.



En av mina favoritbilder!





 Ulrika

1 kommentar:

kickan sa...

Rio 2016 Here I come!
Heja Sören!