torsdag 16 juli 2015

Hannas gravidfotografering några dagar före förlossningen!

För c:a två veckor sedan åkte jag och min dotter Esther hem till en kvinna som jag träffat genom öppna förskolan. Hon har varit en flitig besökare där med sina två barn och nu väntade de sin tredje. Det blev en liten pojke och jag ser verkligen fram emot att få träffa honom och kanske också få ta några bilder. Hanna som den på bilderna gravid kvinnan heter var väldigt rolig och lätt att fotografera. Vi testade många olika poser och en del blev bättre och en del sämre, men det var väldigt roligt att få fotografera olika varianter. Även Hanna hade några olika idéer och tankar så det blev en hel del bilder och här kommer ett litet urval att beskåda för den som vill.















TUSEN TACK HANNA att jag fick förtroendet att göra denna gravidfotografering.

ULRIKA ALGESUND