fredag 19 juni 2015

Midsommar 2015

GLAD MIDSOMMAR 2015






De här 4 tjejerna har en speciell gemenskap. Att det skiljer fler år mellan dem spelar ingen roll för att kunna tycka mycket om varandra. Under en liten promenad fångade jag dessa sommarbilder. Esther och Amanda blev helt spontant mina huvudmodeller och poserade glatt tillsammans och de kan ni se längre ner i bloggen.


Jag tror att de gillar varandra!
 



Amanda ger Esther en riktig Bamsekram!
 




Minstingen Ellen får man fånga mitt i leken för hon ställer inte alltid upp när jag hade planer för en syskonfotografering.



Denna bild blev nog en av mina egna favoriter ikväll. 





 Ett försök att fånga alla 4 på samma bild.


Tack Karolina för en fin kväll med trevligt sällskap, mycket god mat och efterrätt .



Foto: Ulrika Algesund