tisdag 12 februari 2013

Lite av varje!

I helgen som var gick ju pappa med sina tjer till biblioteket och då kom de ju hem med en trave böcker som nu läses flitigt. Lydia som inte suttit still så väldigt länge när hon själv tittat i böcker kan nu sitta med sina "Plupp böcker" och bläddra länge. Så här kan det se ut när det är lördagsmys i soffan. Jag verkligen njuter av att få vara tillsammans med mina döttrar och mysa i soffan. Här tror jag vi tittar på melodifestivalen. Lär väl så sitta och titta de resterande lördagarna också eftersom Esther är helt inne i tävlingen och alla i klassen pratar om vem de hejar på. För två helger sedan visade västkusten en av sina bättre sidor. Klarblå himmel, vinsdtilla och sol. Då passade vi på att åka till skridskobanan på förmiddagen. Nu packar jag mina väskor och drar till Bästsidan tillsammans med tjejerna några dagar. Önskar er ett bra sprotlov. Ulrika

Inga kommentarer: