lördag 14 maj 2016

Sofia och Eriks gravidfotografier!

Den 5:e maj hade jag bestämt träff för att föreviga Sofias gravidmage. Hon kom tillsammans med Erik, den förväntansfulla blivande pappan. Det lyste om dem och de hade många planer för vilka bilder de skulle vilja ta och jag gjorde mitt bästa för att tillgodose deras önskemål. Jag gillar verkligen människor som har egna tankar och planer. Vi började nere i studion där vi tog de flesta av bilderna. Men eftersom det var så fantastiskt väder så frågade jag om de inte skulle ta några bilder med träd och solljus innan de åkte vidare och så blev det. Men min man som reflexskärmshållare gick vi ner till vägkanten och knäppte av lite bilder. De kan ni se sist i denna blogg. Nu önskar jag dem alla lycka till under de sista veckorna i graviditeten och önskar att de ska få uppleva en fin förlossning när de ska få ta emot deras förstfödda.




































FOTO: ULRIKA ALGESUND