måndag 28 juli 2014

Vi fick sällskap av två små töser till badet idag!

Idag fick vi sällskap till Romesjön av vänner med två underbara små tjejer. Ja ni har säkert sett dem i mina bloggar förut för jag gillar att ha dem som modeller. Den lilla dvs 1,5 är ser ut som sin pappa och stora tjejen, 2,5 år ser ut som mamma.

Ellen trivdes verkligen i vattnet.


Här fick Amanda låna Lydias playmobil Noas Ark..


Det finns mycket energi i dessa små kroppar. Här en svartvit variant. (Karolina, du skall få den i färg också.)


En mamma som är väldigt glad i sina underbara små töser.


Ellen är en bestämd liten dam som vet vad hon vill och som gör som hon vill. (Kommer att gå långt i livet med den kämparglöden). Det är inte alltid man får hålla eller bära henne men idag när vi skulle gå från stranden kom hon springande och tog min hand och höll den enda till bilden. JAG BLEV SÅ LYCKLIG att få hennes förtroende eftersom jag tycker så mycket om henne.


Tack våra fina vänner att vi fick sällskap av er denna underbara sommarkväll.


Ulrika