lördag 7 december 2013

Mammas fotostund tillsammans med Esther


Just nu planerar jag mitt lilla projekt som heter "Bygga fotostudio i källaren". Sören har redan målat väggarna och satt upp en fondtapet så nu väntar bara inköp och kunskap för att kunna få den lilla hemmastudion att fungera. Lite pengar behövs dock också för denna hobby är inte helt gratis.

Idag ska Esther på kalas hos en klasskompis som bor inne i Göteborg och då passade jag på att ta några bilder, men jag känner verkligen hur jag saknar studion jag drömmer om. Här är dock resultatet av de bilder  jag snabbt knäppte av innan vi skulle åka iväg.







Innan kalaset var det Lydias gympauppvisning i Mimershallen som vi åkte till.




Uppvisning med "jultema" fick bli lite glitter i håret.


En fin bild på två av mina älskade.!
 

 
 
Nu ska Lydia och jag provbygga en legomodell som jag köpt till jobbet.
 
Trevlig helg.
 
Ulrika