måndag 23 juni 2014

Kvällsfotografering med Julia och Sebastian!

Idag har jag träffat Sebastian och Julia och deras mamma Hanna för en kvällsfotografering. Vi har träffats på Öppna förskolan i Ytterby där jag jobbar, och för några månader sedan frågade Hanna om jag skulle vilja fotografera hennes barn. Att kunna få vara ute i sommarkläder och få lite vid i håret är ju perfekt när jag vill fota barn. Sedan gillar jag även att fotografera när alla höstlöven är gula och röda på träden men nu är det som bäst. Igår hittade jag den gula bilen på Facebookloppisen till ett vettigt pris så jag lämnade Sören ensam hemma precis vid läggdags för att vara först att få köpa bilen. Först tyckte jag att det var VÄLDIGT GUL, men här nedan tycker jag den blev bra tillsammans med en lycklig Sebastian. Det var inga problem att få honom att sitta still på den. Problemet nu är om jag gillar bilden bäst i färg eller svartvitt. Vad tycker du?




















Ja detta var några av bilderna jag knäppte av ikväll. Får fortsätta att titta på dem som är på minneskort nummer 2 i morgon. Hoppas att du gillar några av dem Hanna.

Ulrika