fredag 6 september 2013

Familjefotografering med familjen Melkersson!

 
 
Idag har jag fått förmånen att fotografera en av mina "Öppna förskolanfamiljer".
Solen sken och det var hela 27 gradera varmt till sent på kvällen.
Det betydde att det fungerade att fotografera utan massa jackor och annat som jag ibland kan uppleva blir i vägen när man vill få fina barnbilder.
Efter familjens eget önskemål så träffades vi nere vid den gamla kyrkoruinen i Ytterby. Jag hade faktiskt aldrig varit där förut men det var ett toppenställe att fotografera på.
 Här kan ni se några av mina hundratals bilder.
 
 

Här var det jag som frågade om jag fick ta några bilder bara på de vuxna och det fick jag.


 
Kan ni tänka er att titta lite gulligt på varandra?
Svaret blev JAAAA
 

 
Ännu närmare tack!
 

 
Ni får kyssas om ni vill!
 

 
Fina lilla E
 





Hela familjen!
 


 
 
 Mor och son!




Far och dotter!
 


 






Finfina J
 




Så var det dags att försöka fånga lilla O i kofferten!
 













Tack fina familjen Melkersson att jag fick fotografera hela er familj idag.
Hoppas vi ses på Öppna förskolan nästa vecka.

Ulrika